torsdag 29. september 2011

Terningkast...

Foto: FlickCC
Kva er det "eigentlig" som skjer inne i houvdet på norsklæraren når ho sit og vurderer tekstar? Kvifor får Kåre 5 og Kari berre 3 når dei har skrive den same teksten? Mange trur at norsk handlar mest om kjensler, kva ein like og kva (og av og til kven) ein mislike. Heldigvis er det ikkje heilt slikt det fungerer...

Kvar einskilde tekst blir vurdert utifrå eit sett kriterium. Eg spør om du har forstått oppgåva, vurderer innhald, struktur og språk. I fyrste omgång skal vi sjå på på kriterie knytta til argumenterande tekstar (artiklar) og analyse av sakprosatekster.

Eg vil gje tilbakemelding til dykk i retteprogrammet  Markins. Då er det lett for deg å sjå kva du er god på, og kva du bør jobbe meir med. Har du til dømes tjue verbøyingsfeil, så blir du sendt vidare til ein nettstad der du kan trene på nett dette. Mange av disse øvingane finn du inne på sida til Språkrådet. (De fekk òg noko av dette i papirform då det var litt kluss med pc-ane). Det kan vere lurt å øve seg litt der før eg kastar terningen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar